Pagina's

woensdag 14 mei 2014

Alvast begonnen..../ Just started.....

met het maken van mijn quilt.
Uiteraard gemaakt van de tot nu toe gespaarde siggies.
Gezellig samen bij mijn moeder [link] thuis.

Hebben ook weer gezamelijk een aantal siggies met de post verstuurd.

Hoe is het allemaal ook weer begonnen?
Mijn eerste siggy heb ik geruild met Annelies [link]

Zij beheerde destijds de lijst met siggyspaarders.
Heb van het eerste jaar alle gespaarde siggies op maat gesneden.
Nu ga ik ze per 4 aan elkaar zetten en dan komt er een rode rand omheen.
Als er spaarders zijn die ook met hun quilt zijn begonnen en hun foto's hiervan graag willen laten zien,
wil ik ze met alle plezier op mijn blog laten zien.
U kunt mij de foto's mailen en mijn mailadres vind u rechtsboven.
Fijne dag toegewenst 

with the making my quilt.
Of course made of the siggies I collected so far.
Together with my mother [link] at her house.
We also put a few siggies on the post together.

How did it all start do you remember?
My first siggy I swapped with Annelies [link]
She was in control of the list with siggy collectors.
I have cut all the siggies to the right size from the first year.

Now I'm gonna put them together in a block of 4.
And then I'm going to put a red border around it.

If there are other collectors who started making their quilt en want to show their pictures,
I would love to show them on my blog.
U can mail me the pictures and you will find my e-mail in the right upper corner.
Have a nice day 

4 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit, dochterlief

    Groetjes,
    Mam♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow dat is voor mij een ding voor ooit, lijkt me ontzettend leuk om te ruilen. Maar nu ben ik nog aan het oefenen met het omtoveren van UFO's naar AFFO's.... ik blijf oefenen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat is natuurlijk ontzettend leuk om samen met je moeder er mee bezig te zijn. Gezellig! Volgens mij heb jij ook al heel veel siggy's.
    En een nieuwe lijst, hoe gaat dat in de toekomst Suzanne?

    BeantwoordenVerwijderen